Найчастіші питання

1. В яких містах Ви працюєте?

На даний час наш сервіс працює лише в місті Києві.

2. У вас є відповідна ліцензія на виконання ремонтних робіт?

Згідно чинного в Україні законодавства ліцензія на проведення ремонтних робіт в квартирах та інших жилих приміщеннях не потрібна. Дані роботи не відносяться до ризикових і тому до них не висуваються жорсткі вимоги.

3. Хто буде відповідальним за ведення мого проекту?

Відповідальним за проведення ремонту є виконроб, який обирається платформою. Кожен такий виконроб проходить перевірку та здає екзамен перед тим як потрапити до нашої бази. Основними обов’язками виконроба є: комунікація та координація робітників, робота з субпідрядниками, постачання необхідних матеріалів, контроль строків та якості виконання ремонтних робіт.

4. Хто працюватиме на об’єкті?

В приміщенні працюють робітники, які неодноразово виконували роботи на нашій платформі, пройшли відповідну перевірку та мають змогу виконати роботи якісно та в строк. Крім того, для спеціалізованих робіт (наприклад: влаштування кондиціонеру, охоронної та пожежної сигналізації) залучаються субпідрядні організації, які також акредитовані на нашій платформі.

5. Як перевірити, що ваші ціни відповідають ринковим?

Ознайомитись з актуальними цінами можна на сторінці Ціни на роботи. Вартість робіт розраховується будівельними кошторисниками, які щоденно аналізують ринок за всіма видами ремонтних робіт. Ціни на матеріали, зазвичай, нижче ніж їх вартість в будівельних маркетах.

6. Як швидко я можу отримати кошторис?

З моменту отримання технічного плану приміщення до остаточного підрахунку вартості робіт проходить до 7 робочих днів. Цей строк також включає роботи по адаптації обраного дизайн проекту до вашого приміщення.

7. Як і коли проходить оплата?

Роботи сплачуються поступово. Попередня оплата для адаптації обраного інтер’єрного рішення до характеристик приміщення та розробки кошторису сплачується одразу. Після узгодження кошторису повна вартість робіт (за виключенням вартості матеріалів) сплачується на ваш депозитний рахунок на платформі Robit. В подальшому кошти переховуються на рахунок виконроба поетапно, лише після прийняття вами відповідних робіт.

8. Які можливі методи оплати?

Ви можете внести кошти на депозит безпосередньою на нашому сайті з використанням банківської картки, або отримати рахунок та оплатити його у будь-якому відділенні банку.

9. Чи можливе повернення оплачених коштів?

Так, залишок вартості невиконаних робіт може бути повернутий за згоди виконроба. У разі неможливості досягти згоди з виконробом, незалежний арбітраж платформи індивідуально вирішує такі питання.

10. Хто несе відповідальність за якість та строк виконання робіт?

Відповідальним за успішне проведення ремонтних робіт, за їх якість та строки виконання робіт несе виконроб. Більш детально з даною інформацією можна ознайомитись в розділі Публічна оферта

11. Чи можливо замінити виконроба під час виконання робіт?

Так, у виняткових випадках це можливо. Кожен такий випадок розглядається окремо.

12. Як відбувається закупівля необхідних матеріалів?

Усі матеріали та, навіть, меблі можна придбати у постачальників, які пройшли відповідну акредитацію на нашій платформі. Замовлення необхідних матеріалів здійснює виконроб, оплату проводить замовник за фактом поставки товару. Отже, Замовнику лишається лише пересвідчитись у факті поставки матеріалів, зазначених в кошторисі, та оплатити їх.